Green pants



Byxa & Kavaj - H&M, bandau- Monki, Blus- Mammas gammla, skor- Vagabond

Hej!
Idag hjälpte jag mamma på jobbet och satte upp hela alfabetet i hennes klassrum. Sen åkte vi in till stan och sprang lite ärrenden. Skön dag alltså. I morron blir jag dubbelt nervös eftersom skolan börjar och jag börjar tvåan. Fattar inte hur snabbt tiden har gått att jag redan ska börja tvåan?!
Efter skolan ska jag vara med i "inte till salu" manifestationen i kungsan så jag får se hur mycket bloggande det blir i morron. Men ni får gärna komma och titta på mig på stora scenen vid 18:00. : )
Vi hörs i morron.
Kram
C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt snygga byxor!! Älskar färgen!!!

2011-08-27 @ 10:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0