leopard pants & red lips


byxor & linne - lindex, kavaj- H&M, skor- mormors gamla

Hej!
Dagen var kort slutade 11:20 så jag tänkte passa på att ha min mormors gamla super snygga men väldigt välanvända skor. De skulle igentligen behöva klackas om, man går inprincip på spiken i klacken vilket gör det riktigt jävla vingliga utan överdrift. Det tog 3 slublingar innan jag beslutade mig för att det kanske var bäst att byta skor. Men de fick vara med på bilden eftersom det är så snygga! 
Juste! Jag har två armar även fast det kanske inte syns så bra på bilden!

Kram, C

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga byxor... det var tur att jag hittade dom (hi hi)

2011-09-14 @ 17:19:14
Postat av: iiidaa

Riktigt snygg outfit! :)

2011-09-15 @ 22:53:26
URL: http://idaputttonen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0