rain drops falling on my head


jacka- jc, skjorta- mammas gamla, jeans- saint tropez, tyg väska- monki, väska- åhlens, converse

Hej!
Idag har det regnat hela dagen. But i'm keeping it posivtive och tänker att efter regn kommer solsken!
Min skjorta jag har på min idag är mammas gamla som hon har hittat hos sin gammelmormors vind. Haha hoppas ni hängde med där? Jag tycker i alla fall den är jätte snygg och den värmer lite gran vilket är perfekt när det regnar så mycket som det gör nu. Ikväll ska jag möta upp några vänner i stan så får vi se vad som händer.
Ha en bra lördag!
C

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg skjorta!!Det ser ut som en frackskjorta? Jag vill se fler bilder på den.:)

2011-08-20 @ 18:59:03
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Älskar din jacka, så himla snygg!

2011-08-21 @ 16:01:18
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0